Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op schulden.startpagina.nl

Hoe lossen we deze hypotheek etc schulden op ?

  • jolanda2009

    ik had een dringende vraag

    Hoe is het mogelijk dat je NERGENS terrecht kunt als je een hypotheekschuld van 1200 euro hebt en een achterstand van 3000 euro bij vereniging van eigenaren

    We willen dit probleem graag en zsm oplossen maar kunnen nergens terecht

    Bij schuldhulpverlening kunnen we niet tercht vanwege deze achterstanden dus waar dan wel ???

  • schulden

    Jolanda,

    Je kunt altijd terecht bij humanitas.nl. of schuldhulpmaatje.nl Dit zijn geweldige stichtingen, deze kunnen je vast en zeker helpen.

  • Jan2191

    Dit zijn betrouwbare stichtingen, hebben jullie je daarbij aangemeld?

  • jolanda2009

    hartelijk dank

    maar….het blijft moeilijk

    je hebt een project “Uit de min” maar dit is alleen voor jongeren

    Ik ga morgen bellen met humanitas maar wat we tot nu online konden vinden is het ECHT niet mogelijk om hulp te krijgen en ik vind het echt zoooo vreemd.

    alle tips zijn welkom

    Aflossingscapaciteit die is er en m,n vriend kan meer dan 300 euro per maand aflossen maar geen lening te krijgen omdat hij deze schulden heeft. Het is om gek van te worden.

  • Bloem

    Beste Jolanda,

    Hebben jullie al geprobeerd om betalingsregelingen te treffen wat betreft deze schulden?

    Met zo'n afloscapaciteit ben je er met 1,5jr uit toch? Ik zou hiervoor geen nieuwe lening afsluiten.

    Groet, Bloem

  • jolanda2009

    ja dat heeft hij gedaan

    ze houden nu veel geld in op zijn salaris

    vind het gewoon te gek voor woorden dat hij nergens heen kan

    hij wilt zijn huis kwijt maar krijgt het aan de straatstenen niet verkocht dus ook al geeft hij z,n huiis aan de bank (bij wijze van spreken) dan komt er een nieuw gat wat een grote schuld zal zijn

    het blijft een gebed zonder end

  • schulden

    Waarom gaan jullie niet naar humanitas????